20 Eylül 2015 Pazar

İngiliz Stili Kahve



İngiliz Sitili Kahve

Avmye gitmek durumunda kaldım. Avmlerden hiç hoşlanmıyorum. Elektrik yükü, aşırı aydınlatma, klima havalandırması, kalabalığın uğultusu vb şeyler üzerime negatif yükleme yapıyor. 

Ayrıca bu avmye ulaşmak ve oradan dönmek bir ayrı çile.. Her avm ziyareti bana eziyet açıkçası. 

Üzerimizdeki negatif enerjiyi mecburen oradaki bir cafede bir şeyler içerek gidermeye çalıştık. İngiliz sitili bu cafede doğru olan yön kahve fincanının zarifliği. Ağzınızın değdiği kenarı kalın olan kupalar, fincanlar veya bardaklar kahvenin tadını, keyfini ve içimini çok kötü etkiliyor. Bence sunum ile fincanın güzelliği ve  inceliği içindeki kahvenin tadını önemli şekilde etkiliyor. 

Biçim mi ? içerik mi ? tartışmasında eskiden içerikten yanaydım. Yaş kemale erince artık biçime ağırlık veren tarafa geçtim. Fotoğraftaki kahve öyle ahım şahım değildi ama biçim içeriği pozitif yönde etkiledi ve pişman olmadan ayrıldık cafeden. 

Yiyecek içecek sektöründekilerin dildeki lezzete verdikleri önem kadar, gözdeki, kulaktaki, burundaki ve nihayet ruhtaki lezzete de dikkat etmeleri gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder